Gå til innhold

Ultimate Traffic 2


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

[color:#3366FF]UT2[/color] -Først må jeg få be om unnskyldning til Steinar Grindstein for at jeg i det hele tatt flyr med annen AI-fly enn den geniale "pakken" han hjalp meg med for snart 2 år siden, men den forsvant med opprydding og ny innstallasjon av FSX sist vinter.- Har lenge savnet realistisk AI-trafikk i himmelrommet, og siden Steinar søkte asyl utenfor min rekkevidde, har jeg rettet blikket mot UT2. Jeg er ingen ekspert på alle mulighetene i dette programmet, så jeg har bare innstallert og såvidt begynt å teste hvordan det fungerer.

Så langt er jeg kjempeimponert. AI-flyene ser meget bra ut, de tar av og lander med realistiske bevegelser, bruker flaps og reverserer motorene, og i det hele tatt har himmelen blitt en livlig plass for både passasjerfly og privatfly. Det jobbes forøvrig med tillegg for AI-militær trafikk. Her noen glimt fra dagens flyturer på Gardermoen og Bodø.

 

ut3.jpg

ut7.jpg

ut2.jpg

ut1.jpg

ut5.jpg

ut6.jpg

ut4.jpg

 

Av frykt for hakking og dårlig frames reduserte jeg autogen og scenery til sparse, og da var det god flyt på Gardermoen selv med 100% trafikk. Verre var det å få landingstillatelse, da fly tok av og landet uten opphold :grin: .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Uten at jeg har gjort en pålitelig sammenligning, så mener jeg nei den påvirker ikke frames like mye som MTX.

Jeg hadde MyTrafficX i begynnelsen, og jeg syntes den dro ned frames såpass mye at jeg avinnstallerte den. I tillegg opplevde jeg konflikter med andre scenery, men det var FØR Acceleration. - Så fikk jeg hjelp av Steinar Grindstein til å innstallere sin egen pakkeløsning med AI, og jeg kunne fly med mengder av AI-trafikk uten nevneverdig problemer med frames!! I tillegg var AI-flyene mye mer realistiske, både av utseende og oppførsel. [color:#3366FF]Ultimate Traffic 2[/color] ligner veldig mye på den erfaringen jeg hadde med Steinar sin AI-pakke, og forklaringen ligger antakelig her:

 

Og det mest morsomme. De fleste af modellerne har du haft fra Steinar

 

:grin: :grin: :grin: .

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, dette var faktisk ganske imponerende - til å

være "default AI"-fly i denne pakken. Jeg vil tro det

ikke er særlig vanskelig å bytte ut med enda bedre

AI-modeller, som jeg har gjort i den forrige versjonen

av Ultimate Traffic. Frister mer å investere i denne

nå ja, og bygge videre på den - enn å re-installere

alt arbeidet jeg tidligere har gjort. Takker for interessante

bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Jeg vil tro det

ikke er særlig vanskelig å bytte ut med enda bedre

AI-modeller

 

Neida, manualen er rikholdig og mulighetene mange! For å eksperimentere litt byttet jeg ut default-flyene med mine egne warbirds!? Dermed var det duket for warbird-meet i Bodø, og snart var det ville tilstander på Bodø Air Base. Det tok av og landet eksotiske fly i ett sett, og jeg kunne nyte synet både fra tower og cockpit. Og for å gjøre det enda mer gøy, fløy jeg samme flytyper som AI-flyene, og dermed fikk jeg noen herlige formasjonsturer. Enda bedre enn FSRecorder :D:D

 

ul1.jpg

ul2.jpg

ul3.jpg

ul4.jpg

ul5.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...