Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. mai 2009 Premium Medlem Del Skrevet 28. mai 2009 Qantas har overtatt et større antall fly fra overskuddslagrene etter WW2, og har nå utvidet passasjertrafikken til store deler av Australia. På de lengste strekningene har de satt inn Catalinaen, som har hevet standarden for pax til både komfortable seter og kaffe på termos. Skal si verden går framover. God tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Haha, kjempebra Ernst :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hvorfor trodde jeg at jeg kom til å få se A380-bilder? Burde skjønt det når jeg så hvem som hadde opprettet tråden. Kule bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Fine bilder! Også pent fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Trodde du hadde tatt på deg sjoførhatten for å ratte en nylakkert jumbobuss til ett eller annet sted men neida :cry: :grin: Her kliner du til med en god gammel traver, oppmalt med ei god gammel "strax" maling :grin: Her føøler jeg et snev av historie og nostalgi.. Perfekte bilder Ernie! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 28. mai 2009 Taqqer og bukker alle sammen, glemte å skrive at nyheten om Qantas var saxet fra arkivet :grin: . Trodde du hadde tatt på deg sjoførhatten for å ratte en nylakkert jumbobuss til ett eller annet sted Det blir mest kasjettlua og sjøstøvler, testflyr Catalinaen for noen lokale investorer fra Lofoten, som ønsker å få liv i Vestfjord Air igjen..... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.