Gå til innhold

Oslo - Frankfurt *mange*


Anbefalte innlegg

På Fredag fløy jeg til Frankfurt (EDDF). Jeg skulle være med på Frankfurt realtime og derfor tok jeg turen ned dagen før eventet. Jeg tenkte jeg skulle lage en ganske detaljert bildefortelling fra flyturen. Det ble i hvertfall mange bilder! Jeg har aldri tatt så mange bilder fra en vatsim-tur før. Det var veldig mye jobb i å redigere bildene, laste de opp, også skrive bildekommentarer til. Så litt tilbakemelding hadde vært fint :)

 

Forlater Norgekysten (vannet er ikke fra FS):

SAS77.jpg

 

Lite skyer oppe på FL350

SAS78.jpg

 

Danmark kan nå sees foran flyet:

SAS80.jpg

 

I Tyskland nå:

SAS81.jpg

 

Her tar vi en venstresving, ikke lang tid før vi skal fly direkte mot GED, siste waypoint på ruten:

SAS82.jpg

 

Begynt descent, ATC er på. Begynner å bli mørkt nå:

SAS83.jpg

 

"Scanor757, descend to 11000 feet, to be leveled at GED". Jeg kopierer tilbake til ATC og dobbeltsjekker go-around procedure for ILS 25R

SAS84.jpg

 

Passerer straks GED:

SAS85.jpg

 

Her har vi begynt vår GED25 transission for 25L, grunnet mye trafikk i området.

SAS86.jpg

 

Mørkt, trist og skyete over Frankfurt:

SAS87.jpg

 

Snur tilbake mot loc for 25L, slik GED25 transission er:

SAS88.jpg

 

Flyr snart over Frankfurt sentrum:

SAS89.jpg

 

Også blir det vectors ved slutten, til 25L:

SAS90.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On long final:

SAS91.jpg

 

Ikke mye sikt på 3480 FT AMSL:

SAS92.jpg

 

"Ladies and gentleman, we are now landing in Frankfurt, passengers and cabin crew should now be seated with their seatbelts securly fastened for landing"

SAS93.jpg

 

SAS95.jpg

 

Frankfurt by kan nå lett sees:

SAS94.jpg

 

Nærme treshold, kommer fint inn:

SAS96.jpg

 

"Scanor757, hold short of RWY 25R" "....Cleared to cross RWY 25R, hold short of alhpa, and switch to appron on 121.700, auf wiedersehen"

SAS982.jpg

 

Parkert på gaten i Frankfurt, shutdown checklist complete:

SAS97.jpg

 

Kommentarer settes pris på ;) Tips og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for sent svar:

 

-Cockpiten er default ja. Redigert litt lys og endret på farger på bildene, kan hende det er derfor cockpitteksturene ser litt bedre ut enn PMDGs default.

 

-Frankfurt sceneriet mitt er freeware og mye mer FPS-vennlig enn Aerosoft sitt. Jeg har valgt å bruke dette sceneriet istedet fordi når jeg flyr PMDG 747 der med Aerosoft sitt så ligger FPSen på 15-19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...