Gå til innhold

SK9174 Göteborg - Sundsvall


Gjest Niclas Andersson

Anbefalte innlegg

Gjest Niclas Andersson

Kunde inte låta bli att ta några screens på min flygning som jag gjorde nu inatt..SK9174 ESGG-ESNN:

 

1-12.jpg

2-12.jpg

3-12.jpg

4-12.jpg

5-10.jpg

6-11.jpg

7-11.jpg

8-11.jpg

9-6.jpg

10-3.jpg

11.jpg

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder der ja. Tom nevnte gresset men jeg ser på trærne og lurer på om du bruker addon for trær?

En ting som trådstarter,piloten bak bildene ikke kan klandres for er de iriterende vann/elve skillet i forhold til resten av bakketexturen. Tenk den dagen noen finner en god løsning på å fade ut skillet der uten att det gir CPUn bekkenløsning og malariafeber. Første tanke er jo att det burde være enkelt men tydligvis ikke.

Skal begynne fly litt mer nærligende jeg også tror jeg. Til nå har det vært mest USA, Asia og en og anna flight ENGM til og fra EGLL eller EDDF.

 

Ja og Island da selvfølgelig, med Dash og Twin Otter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niclas Andersson

Tack :)

 

Alexander: Painten fanns på Avsim innan dom blev hackade. Men skicka mig ett pm med din mail så sänder jag min LN-RRL paint & min payload till dig ;)

 

Per: Traerne är Natural Worlds Trees v2..finns på Simmarket

 

Tom: :D Haha jag orkade inte testa molnen i natt..somnade vid 3. Får göra ett försök senare idag ;)

 

Tom Arild: Gräset är inte redigerat utan det är ett freeware som heter Picnic. Finns på www.Flightsim.com, sök på picnic10.zip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...