Gå til innhold

Lær og fly 747 på en time


Aslak Iversen

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad

Nei det er jo ikke det..he he.. men nå har jeg flydd ganske mange ganger i en haug med proffe simmer i mange år, så man blir kansje litt for godt vant... og jeg ble ikke imponert over denne, betaler heller halvparten av 4000 på sola gutta eller ivar eller noen andre viking prosjekter... keep the monny in the viking sim marked sier nå jeg... :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har umbrako sett i tommer, og om ett par andre stiller opp med kabelknoger så røsker vi ut simmen og løper som ville faen,,,, :D

De gjorde jo det våre forfedre vikingene så hvorfor ikke vi også? Noen som er flinke til å ro? :eek:

 

Nei seriøst er ikke dette hverken prismessig eller geografisk utilgjengelig. Og neste gang jeg er i Thailand har jeg enda en god grunn til å ta en 3 dagers i Singapore.

 

Forøvrig har vel Geir over veldig gode argumenter jeg stiller meg fulltstendig "solidarisk" til,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,men vi savner fortsatt en 747 sim her i Norge så hvor mange stiller med åre"lating" ? ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting er att jeg er til de grader happy i kveld. FS klikka og satte på seg surleppa etter jeg innstalerte min nyinnkjøpte FS9 til den nette sum av kroner 129 i går. Etter å ha surfa verdens tusinder fora fant jeg en smarting som mente jeg skulle kjøre reinnstalering for så å overskrive med backup. Hørtes for godt ut til å værra sant, men det fønkahhh . Så her var alt som det skulle etter ett døgns nervesammenbrudd, dobbelt bekkenløsning, nyregrus levert på døra med tippbil og alle krisetelefon nummera linet opp med suicide shortcut som det siste alternativet. Jeg feirer med øl og driter i flightplaner resten av kvelden....Off topick I knåw, bøtt I cu`dnt cer less,,,Cheers :D mates

 

Yeah man :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...