Tom Knudsen Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Low approach into Lake Union.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Pent! Hvilket flymaskin er det herren har vært ute å luftet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Kremt, det er nok bare default LearJet tror jeg, er så dårlig på hukommelse, men overlater til ekspertene å finne det ut, er i alle fall default FSX fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Utrolig flott bilde MEN, det der er ikke et default fly, er en eller annen cessna citation. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Gebhardt Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Vakkert bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Tusen takk MEN, det der er ikke et default fly, er en eller annen cessna citation Du har kanskje rett når du sier det, mener jeg installerte et paw ware når jeg drev å tuna FSX, det er mustangen som jeg kjøpte på Flight1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Sundsbø Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Men går det an å lande med landfly på Lake Union, vet at det er sjøflyhavn der. Eller er det kommet noen ny flyplass midt i Seattle de siste par år? Mulig jeg misforsto litt og da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Garantert jeg som har sett feil igjen, det skjer ofte. Etter nærmere undersøkelser må det være Seattle Boing fld International Airport med innflygning over Lake Union, kom i alle fall den veien og jeg landet ikke på tocoma int. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.