Kjetil Rønning Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 I kappløp mellom store og liten isbjørn Plattform: FS9 Modell: Alphasim A-90 Orlenok og Lun Class Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 De der hadde jeg ikke ventet å se i en flightsim akkurat Det ble liksom ikke store suksessen med de heller etter det jeg vet. Siter
Tommy André Bertelsen Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 joda, de finnes de, er vel neppe i drift nå men ^^ Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Fy flate! En hver hadde fått frysninger nedover ryggen om man så en slik komme mot seg! Siter
Aleksander W. Lind Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Husker jeg så dette flyet i en dokumentar en gang. Grådig med krefter det hadde! Det ultimate transport flyet, man kunne visst transportere soldater uten å bli sett av radar pga den lave høyden den oppererte i, menmen, den ble nå lite brukt ;P Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Og du kan faktisk se det i simmen på det ene oppdraget. Tokyo Executive Transport. Det dukker opp når du flyr ut mot havet i oppdraget. Siter
Kjetil Rønning Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Skrevet 12. mai 2009 Takk til Tommy for å overbevise at de finnes. Er ikke det FSX som har Tokyo Executive Transport? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.