Ivar Skaugstad Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 [size:11pt]Vi grattulerer norsk luftfart med 100 års dagen![/size] Undertegnede feirer med en luftig flytur, samt en pils i kvelds solen. Hvordan feirer du? Siter
Geir G Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Skal dessverre ikke fly idag, men feirer med å utgi siste film fra Hypoxia, tilogmed i HD. Gratulerer til alle innenfor og utenfor luftsportsnorge! Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Gratulerer, jeg skal feire med 35 pils og en flytur fra Bergen til Bømoen....i simmen vell og merke.....he he Siter
Johan Luiggi Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Arbeidsplassen fikk meg til â fâ tilbake en F100 fra Gatwick og bort til AMS, men en GA flight i norge skal vi ikke se bort ifra Siter
Gjest Børge Litangen Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 "Feiret", om enn noe utilsiktet*, med en flytur her også. Riktignok mindre sol og mer vind her, men dog. * Var i grunn ikke klar over hvilken dag det var, før jeg så denne tråden . Siter
Even Moe Egenes Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Prøvde meg på å fly oppvisning - logoen til NLF, ligna ikke særlig.. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Skrevet 6. mai 2009 Hvordan var vindforholdene der oppe i nord Børge? Her blåste det 29014KT med gust på 20 til tider. Nok til at østlendingene fikk skrekken, hadde hele luftrommet for meg selv gitt! :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.