Paulo Fernandes Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 På mandag (04.05.09) klokken 19-20 lokal tid, må jeg overbevise Tore Urvik igjen at jeg er en god nok ATC for Vatsim. Trenger da trafikk på denne lille flyplassen Håper dette er siste jeg gang jeg sitter med mentor i tårnet. All trafikk settes pris på. Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Kommer en SVÆR 757-300 fra Island,og drar videre til Arlanda den dagen.Nå var du heldig :grin: Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Da er jeg på vei med TF-FIX.FL390. Siter
Nils Erik Eriksen Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Jeg kommer også innom med SAS468 (767) Mvh Nils Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 En time var jo noe kort.. Hadde sett for meg at det startet kl. 20, og var derfor ikke klar før nå. Hvordan gikk det? Siter
Paulo Fernandes Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Skrevet 4. mai 2009 Takk for gratulasjonene :grin: Spennende å sitte som TWR i kveld på en så liten flyplass, virkelig mange som tok turen opp! Blir glad når jeg ser så mange som stiller opp, selv om det bare var rundt 50 som hadde sett dette innlegget. Nå blir jeg mye å se på Vatsim fremover, ikke som pilot men som ATC Takk til Tore Urvik, Werner Rafteseth og Kevin Larsen for all hjelp på vei til TWR-ratingen! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.