Aleksander Maaland Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hei, søndag 24 mai tar jeg og Petter Norheim en dagstur med fly fra vestlandet til OSL for å spotte. Vi tenkte også vi kunne knytte noen tillitsbånd med dere rundt osl området. Er det noen av dere som vil henge dere på så ROP! Vi kommer fra SVG med NAX og lander kl 09:50. Etter det tenkte jeg vi skulle ta shuttle buss 33 til flysamlingen og starte spottingen der, å litt med 01L. Vi har ikke mulighet til å kjøre bil siden ver er 13 å 14 år:) Håper det blir fint vær og noen vil henge seg på selv om det er kjellerdagen. Bare skriv i denne tråden om det finnes en interesse. MVH Aleksander å Petter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Bor like ved OSL. Kan hende jeg slenger meg på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Fint;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Regner med at jeg kommer opp en tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Hadde vært kjekt det ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg blir nok mer eller mindre fast inventar på OSL i mnd framover. Vollen ved 19R er nok en sikker plass å nå mæ. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Ser fram til å møte OSL spotterne:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-Mikkelborg Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Får se om jeg ikke tar en buss opp tidlig den søndags morgen, det får vi se på. :grin: Hadde vært artig å spotta litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 kansje noen vil møte oss på terminalen:)? Vi tenker jo å shuttle med 33 til flysamlingen. være der en stund, og busse videre til vollen:) Alt etter vind da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Min buss stopper nedre terminal, kan møte dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hadde det vært lørdagen 23. mai så. Jeg drar jo opp til BDU igjen fra OSL 24. men rekker ingen spotting for det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.