Gå til innhold

Flightsim.com


Anbefalte innlegg

Er det noen som har greie på hva som skjer med flightsim.com? Jeg klarer ikke å logge meg på der...

Jeg skulle gjerne hatt tak i en slags co-pilot for FS98. Blandt annet...

Vet noen hvor jeg kan få tak i det jeg måtte ønske for FS98? Flightsim.com hadde det før. Jeg har prøvd Avsim, men der får jeg opp alt annet enn det jeg søker på...

På forhånd takk!

Ha en god dag?

Eivind

Spirit 79 / TFN79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å trykke på oppdater heletiden...eller så kan du kjøpe et "First class membership". Det blir stadig flere og flere brukere... Det var slik som det er idag for en 3-4 år siden, men så fikk de UGO eller hva det heter som sponsor som ga dem mere slots eller noe.

Hvis de add-onsene du leter etter fantes der for en stund siden, er de nok der enda. Så lenge opphaveren av filen ikke ønsker den fjernet, er jeg ganske sikker på at den blir liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til å være svært travel site, med høy aktivitet,

der man må stille seg i kø for å kunne logge seg på, men om morgenen er det beste tidspunktet til å logge seg på denne siten.

Og så ser det ut til at man ikke får være logget på mer enn 2 timer pr. dag, og da blir man "kastet" ut med beskjeden om å prøve igjen neste dag. Og da må man vente til dagen etter og så får man nye 2 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...