Andreas Grindvoll Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Denne har jeg ikke sett før; kanskje begynnelsen av videoen men ikke når det virkelig interessante skjer; etter at folkene har kommet seg ut av flyet. [video:youtube]TYhrpA0tmBQ Helt sikkert sett før av de fleste, men jeg har aldri sett den før... Så har vi diskutert akkurat DEN saken Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Hva i SVARTE?Hvordan er det der mulig... Siter
Mathias Næss Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Er dette årets nye båt modell? Kunne godt hatt en sånn en. Hvordan skjedde det da? Noen som sparket borti noen spaker eller brytere på vei ut? Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 4. april 2009 Forfatter Skrevet 4. april 2009 Såkalt Wetstart? Det skal sies at i følge et annet forum så skal eieren ha kjøpt seg nytt fly med den ironiske registreringen OY-WET Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 snakker om vann jet :grin: stemmer det Andreas, står på airliners.net sitt forum kan også leses HER Siter
TOS Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Interessat å sjå på :grin: Vannjet får ei ny tyding hehe. Men ellers trudde eg at det var "Beach"craft som dreiv slik på strendene :grin: Siter
simon seim Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Etter Det jeg har lest om det der så leste jeg at flyet prøvde å lande i medvind og at de ikke fikk bremset. for som dere ser er det litt vind på denne videoen. det med at eieren kjøpte nytt fly(OY-WET) er også riktig men jeg lurer litt på hvordan en restart i vannet går ann?! Siter
TOS Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Her er forresten rapporten for ulukka. Factual Probable cause Ser ut til at fyren dreit loddrett på leggen. Siter
Jan Gulliksen Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Er det vaiere eller kabler fra flyet de forsøker å dra i i starten, før motoren begynner å få turtall? Kan det f.eks. være en trottle-vaier man drar i? Uansett - det er vel trolig at flyet ikke ble forlatt som det skal etter havari/nødlanding (masterswitch av etc. etc.) Det er jo en relativt gammel historie dette her, men like spektakulær nå som da! Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 4. april 2009 Forfatter Skrevet 4. april 2009 Tja.. kanskje det... Men det ser ut til at motoren har vært slått av, for den starter jo virkelig, med en aldri så liten torching også når fuel blir introduced i forbrenningskammeret... slik jeg synes det ser ut til altså. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.