Gå til innhold

Vakker, sexy og gratis!


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

For de som husker Dave Garwoods fantastiske freeware Beaufighter vet at her snakker vi topp kvalitet!

Denne gangen er vi over i litt nyere tid, og nå har vi fått en gavepakke med Hawker Hunters fra CBFSim .

Denne er minst like bra som kjøpepakken fra AlphaSim, og den flyr som en drøm, uten belastning på frames. Anbefales.

 

hun1.jpg

hun2.jpg

hun3.jpg

hun4.jpg

hun5.jpg

hun6.jpg

hun7.jpg

 

God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takk ska dåkker ha begge to :) .

 

Trur vi forlet deg ute i Holmane uten data ei vekes tid

 

He he, det hjelper ikke stort. Har nettopp seilt omkring holmer og skjær i ei uke i Lofoten, helt uten data!! Og det første jeg ramlet over når jeg kom hjem, var denne Hunter`n :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

He he....

 

Er det ikke fly så er det gamle båter og...hmm var det ikke en obligatorisk ankerdram underveis?

.....ikke før vi var framme (i Henningsvær), men da var det obligatorisk i både den ene og den andre foten :grin: .

 

Hildiggris som er på sjøen allerede.

Jeg er ikke klar før i slutten av mai

 

Velkommen etter :D . Vi sjøsetter alltid i mars, så rekker vi ei uke av Lofotfisket! Hadde knallvær hele uka, seilte og fisket fra soloppgang til solnedgang!

 

hun1b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...