Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. april 2009 Premium Medlem Del Skrevet 3. april 2009 For de som husker Dave Garwoods fantastiske freeware Beaufighter vet at her snakker vi topp kvalitet! Denne gangen er vi over i litt nyere tid, og nå har vi fått en gavepakke med Hawker Hunters fra CBFSim . Denne er minst like bra som kjøpepakken fra AlphaSim, og den flyr som en drøm, uten belastning på frames. Anbefales. God helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Du verden! Her sitter jeg fredfullt og ser igjennom bilder som jeg vanligvis gjør på morningen før jobb, også serverer du disse bildene, som gjør at kaffen blir satt i vrangstrupen og jeg nå ser igjennom en bruntonet skjerm! :grin: Supre bilder! Du kan det med å finne super freeware, du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Å han "!#"¤!¤%"%%¤&"%¤# tykje meg Ernst. Eg veit snart ikkje kva vi skal gjere med deg. Trur vi forlet deg ute i Holmane uten data ei vekes tid :grin: :grin: Eg fattar ikkje kor du får til alt eg :grin: Flotte bilder as usual :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. april 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 3. april 2009 Takk ska dåkker ha begge to . Trur vi forlet deg ute i Holmane uten data ei vekes tid He he, det hjelper ikke stort. Har nettopp seilt omkring holmer og skjær i ei uke i Lofoten, helt uten data!! Og det første jeg ramlet over når jeg kom hjem, var denne Hunter`n :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Flotte bilder og raportasje både her og i lokalavisa. Er det ikke fly så er det gamle båter og...hmm var det ikke en obigatorisk ankerdram underveis? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 O' hildrande du!!!!! download,download,download...!!!!! Takker for info og presentasjon (som selvfølgelig holder Ernst standard!) :grin: Hildiggris som er på sjøen allerede. Jeg er ikke klar før i slutten av mai :sleep: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. april 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 3. april 2009 He he.... Er det ikke fly så er det gamle båter og...hmm var det ikke en obligatorisk ankerdram underveis? .....ikke før vi var framme (i Henningsvær), men da var det obligatorisk i både den ene og den andre foten :grin: . Hildiggris som er på sjøen allerede.Jeg er ikke klar før i slutten av mai Velkommen etter . Vi sjøsetter alltid i mars, så rekker vi ei uke av Lofotfisket! Hadde knallvær hele uka, seilte og fisket fra soloppgang til solnedgang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.