Gunnar Seljeseth Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Da har jeg gått gjennom mitt lager av screenshots, og funnet noe som jeg gjerne deler... Det absolutt peneste flyet (ikke bare i FS) Og her passeres Bardufoss på vei til Tromsø Et cocpitbilde hører med, her fra en tidlig morgentur på julaften Men så flyr jeg ikke bare MD82 heller. Her er jeg på vei inn til Kirkenes en kald Desemberdag. Og takk for en god paint, Paulo! :cool: Her stiger solen over Tel Aviv mens jeg er på finalen til Ben Gurion bane 12 Samme maskin og flyplass, her under pushback for retur til London Heathrow Og ja, jeg flyr Boeing 747 også. Her forberedes en tur fra Boston Logan, med Per Kristian i en Virgin A340-600. Air France-maskinen skal til Paris Charles de Gaulle... Og Gardemoen blir selvsagt også hyppig besøkt, her etter en tur fra London Heathrow. På finalen til bane 01R kan vi skimte Per Kristian på vei inn med en British Airways A320 Så var det addon-lista som mange etterhvert har blitt glade i; - Ben Gurion (LLBG) og Boston Logan (KBOS) er freeware jeg har lastet ned fra avsim.net (husker ikke utviklerne) - AES fra Aerosoft (gratis på KBOS og sponset på LLBG) - Norway Airports (duh... :grin:) - Leonardo MD82 "MadDog 2006" - PMDG 737 og 747 - LevelD 767 - ActiveSky 6.5 ... og FRAPS for screenshots... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Kjempe bra bilder Gunnar! WOW Jeg skal definitivt begynne med FSInn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ja, enig PK. Var syykt fine modeller, trodde det var AI trafikk først jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Knall fine bilder! helt utrolig. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Flotte og stemningsfulle bilder! Det hender at slike gullkorn blir bortglemt i ett eller annet hjørne av harddisken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Fant et til i haugen av screens; Innflyvning til Gardemoen fra nord etter en tur fra Tokyo FSInn hører selvsagt med på addon-lista. De modellene dere ser av andre fly enn mitt eget er forsåvidt AI-modeller, da jeg kan få FSInn til å faktisk bruke AI-modeller til å vise annen trafikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ja, skjønner hva du mener Gunnar, men det er det som er så fett med FSinn, at den faktisk bruker slike modeller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Fine bilder av noen flotte fly. Men Gunnar da...,du tok plassen min G48 på Gardemoen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Og jeg skammer meg aldeles ikke! :grin: (pleier etterhvert å sjekke gate nr. på osl.no) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Dette var noen nydelige bilder. Gunnar, Bare fortsett å bruk gate 48, så slipper du å ta min som er 53. Jeg flyr kun Continental Airlines, og dem bruker 53 på OSL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Jeg parkerte på 53 også for ikke mange dager siden, men det har jeg ikke noe screenshot av... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.