Øyvind Schou Johnslien Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Heisann. Sitter her med kona og prøver og finne ut hvordan vi skal komme oss til Sardinia i sommer. Både Norwegian og Ryan-Air har turer fra ENGM og ENTO til Pisa/Toscana for en rimelig penge, men videre derifra ble det verre.. Kunne selvfølgelig tenkt oss og flydd derifra og direkte til Sardinia, men kan ikke finne noen flights. Vi skal bo på sørspissen av øya, og på Google Earth finner jeg en flyplass i nærheten. Det jeg begynner å lure på er om denne kun er en militær flyplass, da jeg ikke er kar om å finne ut mere om den.. Er det noen som har gode tips eller erfaringer rundt dette?? Og har lyst til å hjelpe til litt da jeg har kjørt meg fast. Premien er ett postkort fra Sardinia utpå sommeren. Øyvind.. Siter
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 22. mars 2009 Premium Medlem Skrevet 22. mars 2009 SAS har jo direkterute fra Gardermoen til Sardinia, Cagliari....rundt 3500,- spenn t/r for 2 voksne. Siter
Clamer F. Meltzer Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Vil vel tro at det var Cagliari som var ment og. Vi flyr charter både dit og til Olbia om sommeren. Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Skrevet 22. mars 2009 Jøss. Var det så enkelt?? Av en eller annen grunn tenkte jeg ikke i hele tatt på SAS.. Trehuet slo til igjen. :crazy: Dette var glimrende gutta. Stor hjelp. Men Clamer.. Er det Tyrolean du flyr med eller er det bare logoen du bruker?? Uansett takker så mye. Dette skal sjekkes. Siter
Clamer F. Meltzer Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Jeg flyr for Tyrolean, men du finner ikke mange flighter som går som Tyrolean. Vi eies av Austrian og det er også deres farger på flyene og deres callsign vi bruker. God tur i allefall! Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Skrevet 22. mars 2009 Takker så mye til begge to. Kanskje det dukker opp ett kort uti august :grin: Siter
Clamer F. Meltzer Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Kort fra onkel Reisende Mac :grin: Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Ryanair starter ny rute fra Torp til Alghero (vest på Sardinia er det vel) den 1. april 2009. Og nei, dette er nok ingen aprilspøk. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.