Gå til innhold

Sosoliso Airline


Ken Andersen

Anbefalte innlegg

Er det noen her som vet noe om Sosoliso Airline som er basert i Nigeria? Leste noe rykter på nettet at de skulle begynne med longhoul på 777 og 787.

Men dette kan jeg ikke få til å stemme. Det finnes veldig lite informasjon om dette selskapet, i alle fall som jeg har klart å finne.

På nettsiden deres står det ingenting om dette.

Er en felles bekjent av meg som fikk jobb tilbud fra dem, og at han ville bli vurdert for skoling på en av disse maskinene.

Han er forøvrig meget skeptisk til dette selskapet, akkurat p.g.a. det ikke finnes noe informasjon om longhoul planene eller rutenettverk de vil fly på osv.

 

Var innom siden PPRune.com og der var det noen som hadde postet samme spørsmål, og kopiert ved kontrakten som var tilbudt i 2007. Det er identisk til den han bekjente av meg fikk her om dagen.

 

Det er noe som skurrer her. Av natur så er jeg ganske skeptisk til de fleste selskaper i afrika egentlig ;-)

 

Ken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får inntrykk fra nettsiden deres i hvertfall at det er bare rør hele greiene dessverre.

 

Å f.eks. booke billetter on-line er iflg. FAQ'en til selskapet:

Sosoliso Airlines assures customers that booking online is fast, convenient and secure, the airline is committed to protecting your privacy.

Syns hverkent det var spesielt raskt eller ga det helt overbevisende inntrykket av stor sikkerhet når jeg gikk til Reservations og prøvde en booking (eller for densags skyld å komme seg bort fra siden etter å ha gitt opp). :whistle:

 

http://www.sosolisoairline.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hol deg langt unna alt av tilbud fra Negria. Om du ikke tar alle de tusenvis av advarsler folk vesten rundt har sendt ut nå om slike "tilbud" fra den kanten vil heg si du har bare deg selv å takke.

Dette var ikke for å provosere deg for annet enn å minne deg om alle de svindlene interpol har advart om i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold t på å si, du heller burde gi fra deg denne innformasjonen til økokrim så kan de kansje for en gang skyld være litt i forkant. Tenker særlig på nettsvindel etc. La dem finne ut av om dette selskapet kansje bør forhindres fra det Norske nettverket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, siden er ikke operativ som en tjeneste side virker det som, heller en hacker som leker seg. De er ett ekte flyselskap, men er nok en av de som ikke har hjemmeside. Det finnes ingen bevis, whatsoever på at de har bestilt long-haul fly, og tviler på at de kommer til å gjøre det på lenge, for de har en liten flåte, samme gjelder rutenettverket. De har hatt flere ulykker, er usikker på om lisensen er kommet tilbake. Men den var trukket tilbake av presidenten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...