Ken Andersen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Er det noen her som vet noe om Sosoliso Airline som er basert i Nigeria? Leste noe rykter på nettet at de skulle begynne med longhoul på 777 og 787. Men dette kan jeg ikke få til å stemme. Det finnes veldig lite informasjon om dette selskapet, i alle fall som jeg har klart å finne. På nettsiden deres står det ingenting om dette. Er en felles bekjent av meg som fikk jobb tilbud fra dem, og at han ville bli vurdert for skoling på en av disse maskinene. Han er forøvrig meget skeptisk til dette selskapet, akkurat p.g.a. det ikke finnes noe informasjon om longhoul planene eller rutenettverk de vil fly på osv. Var innom siden PPRune.com og der var det noen som hadde postet samme spørsmål, og kopiert ved kontrakten som var tilbudt i 2007. Det er identisk til den han bekjente av meg fikk her om dagen. Det er noe som skurrer her. Av natur så er jeg ganske skeptisk til de fleste selskaper i afrika egentlig ;-) Ken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Knutsen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Lukten av god gammel men dog litt original Nigeria-svindel brer seg i neseborene mine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Får inntrykk fra nettsiden deres i hvertfall at det er bare rør hele greiene dessverre. Å f.eks. booke billetter on-line er iflg. FAQ'en til selskapet: Sosoliso Airlines assures customers that booking online is fast, convenient and secure, the airline is committed to protecting your privacy. Syns hverkent det var spesielt raskt eller ga det helt overbevisende inntrykket av stor sikkerhet når jeg gikk til Reservations og prøvde en booking (eller for densags skyld å komme seg bort fra siden etter å ha gitt opp). :whistle: http://www.sosolisoairline.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Andersen Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Det er godt jeg ikke er alene med å sitte med dette inntrykket. Etter min mening så var nettsidene deres totalt ubrukelig og det lukter useriøsitet lang vei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hol deg langt unna alt av tilbud fra Negria. Om du ikke tar alle de tusenvis av advarsler folk vesten rundt har sendt ut nå om slike "tilbud" fra den kanten vil heg si du har bare deg selv å takke. Dette var ikke for å provosere deg for annet enn å minne deg om alle de svindlene interpol har advart om i mange år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hold t på å si, du heller burde gi fra deg denne innformasjonen til økokrim så kan de kansje for en gang skyld være litt i forkant. Tenker særlig på nettsvindel etc. La dem finne ut av om dette selskapet kansje bør forhindres fra det Norske nettverket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tja, siden er ikke operativ som en tjeneste side virker det som, heller en hacker som leker seg. De er ett ekte flyselskap, men er nok en av de som ikke har hjemmeside. Det finnes ingen bevis, whatsoever på at de har bestilt long-haul fly, og tviler på at de kommer til å gjøre det på lenge, for de har en liten flåte, samme gjelder rutenettverket. De har hatt flere ulykker, er usikker på om lisensen er kommet tilbake. Men den var trukket tilbake av presidenten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.