Gå til innhold

United Airlines VA


Andreas Salvesen

Anbefalte innlegg

hei,

Jeg har planer om og lage et VA altså United Airlines.

Så jeg lurer på om noen vil være med å lage det?

Jeg er ute etter noen med Web kunskaper og noen som er seriøse.

Lurte på å ha en hangar del i VA'et hvor man lager fly..

Noen intereserte?

skriv gjerne her,men vil ikkeha off-topic ,takk

kan sende mail hvis dere heller vil det

andreas_salvesen@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er lurt pga at det finnes pr i dag en rekke seriøse og useriøse VA's.Å lage et VA,og å drive det skikkelig krever for det første en masse arbeid.

Og siden det eksisterer såpass mange allerede tror jeg det vil bli vanskelig å få noen til å være med....

Jeg synes selvfølgelig at det er bra at noen tar initiativ til forskjellige VA's,men det har jo vist seg at det renner ut i sanden til slutt.

Men det er selvsagt lov å prøve...

Johnny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at du får det til Andreas.Problemet ligger vel først og fremst i å få andre med på laget,og få dem til å yte noe over litt tid.Men ikke legg lista for høyt til å begynne med.

Det krever jo tross alt en god del "administrasjon" for å få det til.

God planlegging er jo som kjent halve jobben.

Så på vegne av mitt nesehjuls VA ønsker jeg lykke til.

Johnny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ja! Det var vel noe av det jeg lurte på. Har noen en server å legge dette på? ASP? PHP? CGI? JSP? access? SQL? orakel?

Jeg regner med at en som vil starte et VA har litt bakgrunn på webben, så dette er vel bestemt? eller blir det pure HTML? [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Hva er tanken bak? Hvor seriøst skal det være? osv.

Det er mye info som må ut her.

Det er noe genialt i det johnny sier. Det er alt for mange VA'er der ute. Så jeg mener vel egentlig at skal man starte et VA i dag, er det nøtt til å være noe helt anderledes og nytt for å lokke folk. Å klekke ut en slik plan, krever litt av en hjerne [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

[ 12-02-2002: Endret av: Thomas Flunes ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg synes at det er flott at dere gir tips og at dere støtter meg.

Som jeg har sagt før så har jeg nettopp startet og trenger noen intereserte som vil være med på dette og planlegge hvor seriøst,språk osv.

Jeg har en ferdig laget Text fil hvor jeg har skrevet en del om et VA jeg ville starte for en stund siden.jeg skal se om jeg kunne fått denne opp på en side eller bare "pastet" den i forumet.

Grunnen til det ikke gikk med det forrige VA'et var han som skulle være med å lage det er at han ikke har/hadde FS så han kunne ikke være med allikevel.

Jeg skal holde dere informert..

Mvh

Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er litt fra den tekst filen jeg snakket om før.

Jeg har tatt vekk en del fra det som stod der for mye er forandret nå.

Dette er ikke en beskrivelse om hvordan det skal bli men noe lignende.

Det ble ikke så mye igjen av dokumentet etter jeg tok vekk mye som ikke har så mye med denne VAen å gjøre

 

Virtual Airliner

 

*Deparments

-Pilot Traning

-Plane/Design/Repaint/scenery

-Career Pilots

*Ranks

 

The ranks has not been listed yet but you will get ranks if you get a amount of flight hours.

after you get the certain amount of flight hours you get promoted to a new Rank.

 

The list is not a complete list of what will be in the VA,there might or will be changes to this.

 

Altså ikke så mye igjen..

men skal lage en ny en snart

Jeg har fått en interesert en som vil være med,noen andre?

Altså å lage VA'et ikke å være med å fly enda...

[ 13-02-2002: Endret av: Andreas Salvesen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg/vi får ide'ene til å rulle så kommer vi til å legge ut info på en webb..

Ekte UA ruter blir en av tingene som vil bli lagt vekt på.

søm sagt jeg vil dette skal være ganske seriøst,så det blir ikke alle som får bli med..da tenker jeg på de som ikke klarer eller gidder å bruke litt tid på å være med å lage et VA.

De som skal være med må være villige til å bruke tid på VA'et,da mener jeg vedlikehold av hjemmeside og de som har et fly/scenery eller repaint prosjekt må holde seg til tema og gjøre en innsats for at dette skal bli bra.

Men samtidig skal vi ha det gøy og kanskje jeg skal sette opp en server vi kan bruke til å fly sammen på som kan være oppe mest mulig på døgnet (ikke helt sikker på dette enda)

får tenke på litt mer når jeg er på tur med hunden..

[ 13-02-2002: Endret av: Andreas Salvesen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Debatten om VA eller ikke VA raser også i de store FS miljøene "out there". Her er en link til noen artikler om temaet. Man diskuterer både VA i seg selv, men også det å starte VA med samme navn som reelle selskaper.

http://www.flightsim.com/cgi/kds?$=main/op-ed/ed235.htm

Jeg har vært inne på tanken selv (jeg er webdesigner, prosjektleder og markedsmann), og også vurdert tiden det vil ta å bygge opp et seriøst VA... Normalt går det fort 300 timer bare i websidebygging. Siden kreves det masse i rent vedlikehold og videreutvikling dersom man omsider skaffer seg piloter og det som skal til for å få et livat selskap.

Jeg er litt enig i artikkelskribent jeg henviser til ovenfor. Det blir mye administrativt og utenomliggende arbeid...det vi aller helst vil er jo å bruke fritiden til å fly. Den etter min mening beste måten å lage et godt VA på, er først å være en erfaren VA pilot i et stort og seriøst VA. Da høster man erfaring og vet hva som kreves om man selv på et tidspunkt selv vil lage et "bedre" VA. Dyktige piloter krever mye av en VA CEO!! Mangler du det grunnleggende gidder de ikke være med i utgangspunktet.

Stiller meg bak Johnny...det er positivt med pådrivere, men erfaring fra miljøet bør være en betingelse før du kaster deg ut i det. Da har du større sjanse til å lykkes!

Steven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok litt lenger tid en det jeg trodde [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] ,har hatt litt å gjøre...

Ja mer info...hmmm

Pilot Training tenkte jeg hadde vert kjekt å ha i en VA.

Når man blir rekrutert i VUA så kan du jo selfølgelig bare fly så mye du vil,men for de som ikke er så gode med å fly IFR flights eller VFR blir satt i Pilots Training.

Da blir du "Behandlet" av en Instrutør.

Instruktør kan man bli i VA'et etter x antall flytimer.

Når du blir klarert av instruktøren kan du fly med 'oss' andre(Career Pilots).

Pilot Training blir ikke hvilken som helst dag i uken det blir satt opp trenings tider etter behov,og hvor mange instruktører det er.

I fly/scenery/repaint/design delen blir det de som har lyst å lage ting innenfor VA'et,da blir det som et prosjekt vi legger ut til medlemmer og Flightsimmere.

Ranks blir som i andre VA.

Trenger vel ikke å si så mye om dette her for det vet dere sansynligvis hvordan funger.

Hoved tingen i VUA er å simulere realistiske United Airlines Ruter rundt i verden.

Skal prøve å få det til å bli utenom de vanlige VA...(ikke lett men skal prøves)

antall medlemmer "so far" : 3 med meg ,kanskje 4 senere i dag

Hvis dere er interesert i å være med mail meg

--------> andreas_salvesen@hotmail.com <-----

[ 15-02-2002: Endret av: Andreas Salvesen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...