Adrian Sørbø Mathisen Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 hei...er det noen som vet om noen gode måter\\sider man kan finne flighter fra real world. du vet når man skal fly på FSX er det fint å fly flighter med flyselskap som virkelig fly der og for å finne steder jeg kan fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stabell Kuloe Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 jeg bruker gratisversjonen av Vroute: vroute der finner du rimelig realistiske ruter, og flightnummer til virkelige fly på ruten. Og der ser du også hvem som er online, og hvem som kommer til å sitte online. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Du leter tydeligvis etter denne linken http://www.airlineroutemaps.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Kjempelink Tom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Takk, du vet etter x antall år på stumpen så finner man nyttige linker.. Det skremmende er at det sitter i hodet enda mens jeg kan glemme hva jeg skulle på kjøkkenet etter bare røflig 10 meter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 linker husker man, synes noen er som limt oppi topplokket. Det er verre og huske på at man kanskje skulle hente seg en kopp kaffe i fra kaffetrakern som man satte på for 6timer siden, og da har man også gjerne vært utallige ganger på kjøkkne etterpå :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Du leter tydeligvis etter denne linkenhttp://www.airlineroutemaps.com/ kjempelink dette ja, men du dæven som de trenger å oppdatere rutene her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian Sørbø Mathisen Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 kjempelink!!! når blir det mye kulere å fly...kan jo velge og vrake!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.