Joakim Hagen Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Nå kommer 2 av Hjelp vi flyr serien! 1 gikk forrige lørdag på tv 2. Nå kommer 2 på tv 2 igjen klokken 00:40 Ganske morro for dere som tar humor i flydagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Chr Haaland Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Den er jo ikke på langt nær så morsom som den første filmen. Er ikke Airline 2 med romskip, eller blander jeg med noe annet nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 du er nokk på rett spor ja, 2ern kan ikke sammenlignes med 1ern, synest den blir litt for far fetch :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Synes eneren er best. Hvordan er disse filmene med norsk tekst? 80% av poengene må jo forsvinne i oversettelsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Chr Haaland Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Du tenker på vitser som dette? [video:youtube]iHyoO4yCCnw Lenge siden jeg har sett den med tekst, men jeg tror nok en del morsomme poenger detter fra ja :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hehe, var det jeg tenkte på ja. Er jo en god del ordspill i begge filmene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.