Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En liten presentasjon av Cessna Mustangen til Flight1, der hvor jeg hadde følt meg hjemme i ;)

mustang_1.jpg

mustang_2.jpg

mustang_3.jpg

mustang_4.jpg

mustang_5.jpg

mustang_6.jpg

mustang_7.jpg

mustang_8.jpg

mustang_9.jpg

mustang_10.jpg

mustang_11.jpg

Merklig måte av Cessna å sette dassen foran, synes jeg! Morsomt å sitte i cockpiten og kjenne dritlukta kommer framover :sick:

mustang_12.jpg

Definitivt ett fly som jeg hadde følt meg hjemme på :D

mustang_13.jpg

mustang_14.jpg

mustang_15.jpg

Kommentarer er bare hyggelig å høre!

Skrevet

Oioioi! En lekkerbisk av en flymaskin! Artige detaljer også, regner med denne flymaskinen kommer i "sensurert utgave" også, slik at mindreårige kan fly den. (Ref. alkoholholdig drikkevare..) :grin:

Flotte bilder fra spennende vinkler Truls Petter!

Skrevet

Selv hvor nice dette flyet er, sâ er det for dyrt i forhold til störrelsen(43 euro)! Dassplasseringen derimot.. Men siden jeg er underage nâr det gjelder alkoholen i skapet der kan man godt erstatte det med vann, juice og brus :grin:

Skrevet

Hehe, må si meg enig med dere ang. toalettet.. Skal jeg være ærlig tror jeg ikke denne fasiliteten vil bli mye brukt. Synes liksom ikke jeg ser for meg en dresskledd herremann, eller dame for den saks skyld gjøre sitt ærend der.. "Bare slå opp benken der du, så kan du drite!" :grin:

Skrevet

He he, tror nok ikke man betaler for "størrelsen" men heller for kvalitet. :)

Men, skal være enig, prisen var litt stiv, men så er det jo luxus leketøy ;)

Flott fly, mye bra detaljer, men personlig heller jeg mot steam gauges og har derfor ikke oppdatert hangaren med dette ellers så vakre flyet.

Flotte bilder :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...