Truls Petter Elven Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 En liten presentasjon av Cessna Mustangen til Flight1, der hvor jeg hadde følt meg hjemme i Merklig måte av Cessna å sette dassen foran, synes jeg! Morsomt å sitte i cockpiten og kjenne dritlukta kommer framover :sick: Definitivt ett fly som jeg hadde følt meg hjemme på Kommentarer er bare hyggelig å høre! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Oioioi! En lekkerbisk av en flymaskin! Artige detaljer også, regner med denne flymaskinen kommer i "sensurert utgave" også, slik at mindreårige kan fly den. (Ref. alkoholholdig drikkevare..) :grin: Flotte bilder fra spennende vinkler Truls Petter! Siter
Johan Luiggi Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Selv hvor nice dette flyet er, sâ er det for dyrt i forhold til störrelsen(43 euro)! Dassplasseringen derimot.. Men siden jeg er underage nâr det gjelder alkoholen i skapet der kan man godt erstatte det med vann, juice og brus :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Hehe, må si meg enig med dere ang. toalettet.. Skal jeg være ærlig tror jeg ikke denne fasiliteten vil bli mye brukt. Synes liksom ikke jeg ser for meg en dresskledd herremann, eller dame for den saks skyld gjøre sitt ærend der.. "Bare slå opp benken der du, så kan du drite!" :grin: Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 He he, tror nok ikke man betaler for "størrelsen" men heller for kvalitet. Men, skal være enig, prisen var litt stiv, men så er det jo luxus leketøy Flott fly, mye bra detaljer, men personlig heller jeg mot steam gauges og har derfor ikke oppdatert hangaren med dette ellers så vakre flyet. Flotte bilder Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 å steike Fine bilder fra Australia. Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Flotte bilder.Artig med alt det brennevinen :grin: Siter
Johan Luiggi Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Fortsatt rart av F1 og inkludere det, piloter skal da ikke bli fulle pâ jobb :grin: Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Nei, Pilotene skal ikke bli fulle på jobb. Passasjerene, derimot... :whistle: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.