Tom Knudsen Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 he he.. Den var god Halvdan.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Lett feil å begå, men hvorfor mange skriver Quatar skjønner jeg ikke :grin Men er vi en smule off-topic nå? Hva er den beste flyplassen dere har spottet på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Helt klart NZAA/AKL :grin: Så er nå det strengt tatt foreløpig den eneste flyplassen jeg har spottet på, så... :whistle: Nei, jeg må få kommet meg litt rundt når jeg er tilbake i Norge på litt mer permanet basis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Lygre Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 ENSO er min desidert "beste" spotteflyplass :grin: To avganger og ankomster til dagen Og en og annen gang så mange som fire :grin: For å være på den litt seriøse siden så var flyplassen i Nice i Frankrike et flott sted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Man kan vel uten personlig å ha vært der konkludere med at St. Marten er en av de beste plassene å spotte, i alle fall den tøffeste plassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.