Rolf Arne Beck Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Jeg tar sjangsen på å poste dette her, så får evt. moderatorer fjerne det og smekke meg på fingerne hvis dette viser seg å være for sterk kost :whistle: Innholder litt integrert video jeg ikke får vist her, så jeg linker bare til nettsiden: http://www.luftfartsfag.no/index.php?option=com_content&view=article&id=27:hvorfor-man-kaller-det-cockpit Det trengs vel ikke å nevnes at FAA ikke er noe videre imponert av pilotens multitasking evner og det hjalp vel ikke akkurat at dette skjedde over en by :whistle: Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Hahaha, mer eller mindre genialt gjort av piloten å ordne en teip med dette på. Blir nok en morsom rettssak. "That's fast" Siter
TOS Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Første gang nokon har sagt "That's fast" ombord i eit helikopter :whistle: Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 :grin:Ikke bra i ett helikopter i lufta dette ivertfall. :grin: Siter
Marius91 Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Det ryktes forøvrig at det amerikanske luftfartstilsynet (FAA) er interessert i å snakke med piloten da det har kommet en klage på at han lot passasjeren som manglet typerating, leke med joysticken. Haha bra måte å beskrive det på Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Ush, dette ble for groft for meg. Uetisk opptreden for en pilot på jobb, skjerp deg! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.