Stian Alexander Hoddevik Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Dette er ikkje kvardagslege rutiner, men i Norwegian ser det ut som at alt ordner seg. Rett og slett hyggelig lesning folkens.. NRK - Nyheter Sogn og Fjordane Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Veldig hyggelig lesing dette ja og veldig flott gjort! Det bare understreker det jeg også skrev tidligere idag om hvor flott dette mannskapet (og særlig el commandante) oppførte seg mot alle oss som var ombord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 6. februar 2009 Members Del Skrevet 6. februar 2009 Det var rett og slett enestående gjort. Veldig bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Godt at ein har slike hyggjelege folk ombord. Dette var ein god ting å gjere av kapteinen. Synast at det er tåpeleg og småleg av Norwegian å ikkje hjelpa til med hotell då det er pga svikt på DEIRA utstyr at passasjerane vert forseinka. Det er ei skam av Norwegian. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hvis han noen sinne skulle lese dette så vill jeg bringe en stor takk til Petter Skogstrand, skal fly med Norwegian neste gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kjempe kar, skikkelig hverdagshelt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hurra for Norvegian? Det var jo de som i utgangspunktet ga F i passasjeren (som vanlig). At en ansatt skal måtte betale for noe som selskapet helt klart burde ha tatt på sin kappe, er helt på trynet. Det står respekt av det han gjorde, men Norwegian? :sick: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Norwegian? Not.... ser jo hvor flott dette er i slike situasjoner! Men de lærer nokk etterhvert, og det gjør nokk klanen også, når de har den dekkninga de trenger, og vips prisene i taket... da er det banana airlines neste.... Men Norwegian har alle muligheter de, det er de ansatte som er ryggraden, og som vi ser i dette tilfelle, flottere personell skal du vel lete lenge etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Aarøen Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hyggelig det, men som debatanten "brzu" kommenterer i bunnen av saken: "Om en mann hadde satt seg ned for å gråte eller vært hysterisk på en flyplass, ville han blitt hentet av politiet. Fått forenklet forelegg for ordensforstyrrelse og måtte sove på glattcella." Sikkert ikke umulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.