Tore Urvik Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Har fått følgende tekst fra Espen Sæther (espeen_s@hotmail.com) , som ikke får opprettet konto på forumet her selv da han bare disponerer hotmail.com-konto pr. idag. Jeg formidler altså her bare en beskjed, og har ikke noe med dette "arrangementet" å gjøre :crazy: : Heisann.. Jeg og en annen (Bjørn) bestemt oss for at vi skal ta en helg (13,14,15 Feb) og fly over til USA. Turen vil starte i Oslo og gå derifra til Brussel (mellomlanding / bytte fly) og videre derfra til John F. Kennedy Airport og siste biten fra JFK til Los Angeles. Turen er under planlegging og vil foregå på VATSIM, vi håper da på at så mange som mulig vil være med. Har sjekket med Eventkalenderen i USA og vi vil treffe på et par events ja, Teamspeakkanal er fikset så vi har kommunikasjon mellom de som vil være med. Turen i seg selv vil antakelig ta en god stund, men vi ser det positive i det og håper fremdeles så mange som mulig vil være med. Om så bare en del av turen. Ruten vi skal fly er under planlegging, og hele turen vill bli dokumentert med bilder osv. Mye kos og sosialt med flere som er flyinteresserte, gode diskusjoner osv. I tillegg skal vi prøve så godt vi kan å ha full ATC-dekning på Gardermoen når vi tar av + at vi skal gjøre et forsøk på å få tak i Brussel sine ATC`er slik at vi vill få dekning der og. ellers trenger jeg å vite; Navn (fornavn) Mailadresse Trenger å vite hvor mange som er interesserte slik at vi kan ha kanalen klar med antall folk som skal være med. Så hadde de som vil være med giddet å sende meg et brev eller skrive her om de skal være med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Høres bra ut dette.Men jeg kommer til og møte dere på JFK.Kommer nok fra Island med en rute derfra Og fly over hele dammen,har jeg gjort 1 gang for mye så det orker jeg ikke mere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg skal fikse å stille som JFK TWR/DEP hvis dere finner noen tider. Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Im in Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Da var det offisielt at jeg også var med på denne turen ut å trene på mitt nye langdistansefly frem mot helgen wilco 777-200. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Annbefaler dere som kommer over til å ta en titt på disse sidene: http://www.nyartcc.org/pilotcenter/jfk der står det en god del informasjon om JFK. Kart finnes gratis ute på http://myairplane.com/databases/approach/index.php?mode=d søk på KJFK. Vi ønsker dere velkommen hele gjengen! Hvis dere kommer den 14. så er det event samtidig på LGA, som gjør at det nok er godt med ATC rundt om kring i ZNY. Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn Andreassen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Heisann folkens.. da nærmer Avgang seg. (jippii) det som da er bestemt er følgende; (møt ca. 30 min før på TS) Avgang Gardermoen Fredag(13.2) klokken 20.00 z-time (+1 time Norsk tid) Reisetid Gardermoen - Brussel ca. 1time og 40min (møt ca. 30 min før på ts) Avgang Brussel Lørdag(14.2) klokken 18.30 z-time (1 time Norsk tid) Reisetid Brussel - John F. kennedy intl ca.8 - 9 timer Avgang JFK Lørdag (ikke regnet ut) Reisetid JFK - Los Angeles ca. 4 - 5 timer de som skal være med BØR legge til espeen_s@hotmail.com slik at jeg får sendt scenery og eventuelt fly. ellers forlanger vi godt humør å mye kos på TS (Server Addr; unicom.clants.net). *OBS* husk nok godter/mat å drikke. da snakkes vi på Fredag Folkens! MVH; Espen S og Bjørn A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg kunne ha tenkt meg å bli med til Brussel hvis det er i orden. Dette fordi jeg mangler et fly som klarer overfarten til USA. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Mindre enn 2 minutter i photoshop... :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hvordan blir det med ATC-dekningen på Gardermoen? Jeg kan sikkert stille som Oslo Kontroll, dersom det er behov. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn Andreassen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 vi sier ja takk til all kontroll på gardermoen. desto mer desto bedre:D så still opp, alle som har mulighet still opp som kontroller på gardermoen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Interesserte ATC kan ta en titt her: http://www.vaccsca.org/forum/index.php?showtopic=25476&st=0#entry18801 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 I'm in.. i siste øyeblikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hvordan gikk turen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.