Toni Sucic Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg har lenge tenkt å finne en ekte B737 simulator, i norge så klart... Men jeg vet ikke hvor jeg kan finne en. Er det noen som vet om noen simulatorer i nærheten av OSLO? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hei og velkommen til forumet. En ekte simulator du... Hva legger du i det mon tro? De har noen på Gardermoen. Sikkert de du vil frem til. Forøvrig finnes det mange simulatorer rundt omkring, men det skurrer litt å kalle en mer ekte enn en annen. Hvis det er å teste en simulator du er ute etter, tror jeg du kommer fortere i mål ved å legge listen litt lavere enn 80.000.000 kr. simmune på Gardermoen. Du kan få flotte opplevelser i simulatorer på rom og loft rundt i det ganske land. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Rot litt rundt i "Simbuild.com" delen av forumet, regner med du finner det du leter etter der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard C Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg fikk prøve en ekte 737 simulator i på Fornebu for noen år siden , rett før den ble flyttet, tror det må ha vært i 2002. Takket være en pensjonert Braathen pilot. Gratis i hele 2 timer , en stor opplevelse og jeg fikk trene på landinger på Gardermoen. Nå må jeg bare leve på minnene..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen revheim Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 vi har en ekte men uten motion på sola (stavanger) denne er bygget om til 737NG vi holder til på sola fly museeum og denne leies ut for 500.- nok en time 600.- nok for 2 pers en time ring 98245538 / 40201701 for mer info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.