A L Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Kom over denne var ganske mye innteresant der http://safetycard.org/safetycard.htm Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Stilig! Her er det bare å printe ut, dette må på plass før hver flight. :grin: Siter
Tommy Hansen Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Lækkert,men.. er jo bare forsider her. Eller er det et triks jeg ikke har forstått her? :crazy: Siter
Ilmar Wilbers Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Det er riktig at det bare er forsider. Litt av en samlerhobby... ilmar Siter
Even Moe Egenes Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Her snaker vi sjåv! Denne er vell ganske kjent på vestlandsrutene? :grin: En ting er hvis du samler på dem hjemme, men legger dem ut på en nettside? Og hvem her tror han har alle selv? Eller tatt dem selv? Dårlig, han har ikke SA A380.. Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Det var jo her jeg fant logoen til Braathens SAFE painten Alternativet var spypose :grin: Siter
Ilmar Wilbers Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 http://safetycard.org/ Ja, jeg tror han har alle selv. Og han får sikkert byttet til seg SA A380 snart. ilmar Siter
Jarand Kihl Løkeland Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Imponerende! Ble så inspirert at jeg skal prøve å illustrere og desige mitt eget Safecard for 737-600/700/800 (som er det jeg kjører for tida). :grin: Hvilke synes dere jeg burde ta som utgangspunkt? Siter
Nils Bertil Bakken Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 Som ny på dette forumet tok jeg en skikkelig runde å leste en del gamle tråder, og kom over denne tråden. Litt moro, for WEB-sidene "safetycard.org" som her omtales er mine WEB-sider. For det første har jeg alle safety cardene som er scannet inn + en del til. Riktig at det bare er forsiden av safety cardene som er scannet - det er i grunnen nok jobb. Vet ikke hvor mange safety card som er scannet inn, men totalt har jeg vel ca. 800 forskjellige + et par - tre hunder for bytte. Men jeg synes jo det er fint at noen finner disse sidene interesante - de blir stadig utvidet, så ta en titt på www.safetycard.org Bertil Siter
Petter Tandberg Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 Oi! Denne har gått meg forbi. Flott at du tok den opp igjen. Et artig tiltak for oss flygale Siter
Even Moe Egenes Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Du som er bertil på Scanair fora da Skulle gjerne byttet noen kort med deg, men de er blitt lovet bort! Siter
Nils Bertil Bakken Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Hei Even ! Det er vel tanken som teller, men skulle det dukke opp noen Safety Card som jeg ikke har, så er det helt klart at jeg kan gi deg et godt bytte. Så ta kontakt hvis og når du føler for det på e-mail bertil@safetycard.org Bertil Siter
A L Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Skrevet 3. desember 2009 Morsomt at vi har fått eksperten sjøl på forumet Velkommen! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.