Gå til innhold

Flyvideo


Clamer F. Meltzer

Anbefalte innlegg

WOW!!!

Du har helt rett... den var rå!! Har studert den nøye og han gjør manøvre som er ganske spesielle. Pitts'n er jo ganske kraftig ombyggd men alikevel så gjør disse utstallede 3D-manøvrene rått inntrykk. "Limbo-kuttingen" i knifeedge-kombinasjonen, Torque-roll/tail-slide, og annen "Harrier" gjør inntrykk. Mannen er jo gal... drar sikkert 7-8 negative G i enkelte manøvre. Den råeste fullsize flygingen jeg har sett... og jeg har sett en del [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

/glenn

LN-BDY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Arild Oldervoll:

Han der kommer til å ta livet av seg en gang [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]

Ja det er jo det som har sjedd i en årrekke. Gutta flyr helt på grensen hele tiden. Man så jo hva sjedde med Wayne Handley og hans Turbo Raven. Han overlevde, men dette er jo et godt eksempel på hva som kan sje når man har bygd om maskinen til å strekke grensene enda lenger.

Hvor er det acro miljø i Norge? Er det bare på Kjeller?

/glenn

LN-BDY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok fort gå galt for ham, men jeg håper jeg får sett ham live før det skjer! Han har jo holdt på noen år nå.

Det flys endel acro på Sola og litt på Værnes med Safir. I tillegg flys det acro på NAC, Bardufoss. Alle elevene der i det siste har vel fått acroutsjekk.

Selv fikk jeg acroutsjekken for motorfly på NAC og tok acroutsjekken for seilfly på Notodden med Sandefjord Seilflyklubb. Kan abefales på det varmeste [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Clamer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...