Gå til innhold

IL2 Sturmovick


tomkrist

Anbefalte innlegg

Må si at jeg virkelig likte denne saken. Det er barre helt lekkert å fly flyene her, og måten de oppfører seg på.

Jeg var i en kamp som varte i 30 minutter. Det jeg merket var at når jeg switchet til for å se fienden(bakkestyrker) så var disse allerede i kamper fra da jeg startet og helt til jeg landet(temmelig redusert etter bombing fra våre fly). Så det som foregår rundt deg, foregår hele tiden. Tanksene kjører og andre kjøretøyer beveger seg ,uavhengig av hvor du er. Jeg ble helt svett av denne mission, blandt annet fordi da jeg skulle lande var det full bombing av flyplassen jeg skulle lande på. Like før jeg skal lande så drøsser det ned med bomber rett foran meg, jeg fikk en skade på flyet og måtte ta en "go around"...og der lå jeg og ventet i over 10 minutter før jeg kunne lande igjen da angrepet var over. Det beste er jo all den action, og alle de effektene. F.eks om natten, så ser du at det er bål som er tent opp langs flyplassen. Vakkert [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

T.K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Karl R Pettersen:

Oi, håper du
ikke
tar de erfaringene med på jobb [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Hehe! Nej, det gäller att skilja på virtuell och faktisk verklighet! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Tror faktisk kapten skulle slänga av mig i luften om jag försökte mig på ens en bråkdel av det jag gör i IL2! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å kjøpe det selv, hva slags joystick bruker dere? Komplett har "Ukens tilbud" på Sidewinder FF 2, men jeg er ikke glad i MS stikkene etter en del negativ erfaring, samme med Logitech, men det har vel blitt bedre etterhvert (begge).

 

Komplett har forøvrig Thrustmaster Cougar på lista nå. Det har vel ikke kommet ut enda, men snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,her må jeg bare skyte inn.

Enig i dere ,IL2 er bra.

Men hva er galt med Force Feedback.

Har selv en FF1 og er helt utrolig fornøyd med den.Aldri har jeg hatt en joystick som har gitt meg så lite problem.

Vel og merke bruker jeg omtrent ikke Force funskjonen,men det er fordi jeg ikke synes det er særlig realistisk.Eller synes jeg den er topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...