Gå til innhold

Mine første MD-11 bilder


Anbefalte innlegg

Sier meg enig med Ivar. Dette var flotte bilder. Har dama selv, og skal også ta ett dykk i Pilot User Manual i løpet av uken som kommer.Tror FMCen blir det mest uvante, da jeg er mest vant til PMDG`s 737,747 og Level-D 767.

 

Ser frem til bilder fra din første langtur og håper våre airways kanskje krysser hverandre en gang i fremtiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kommentarer :) Nå er manualen printet' date=' og jeg dykker nå ned i den. Jeg lovte meg selv da PMDG annonserte MD-11'n for noen år siden at min første tur skulle være Oslo - Singapore. Og jeg står ved det :) [/quote']Høres da ut som en flott tur. Changi skulle jeg egentlig til natt til i dag, men jeg orket ikke. Ble litt for lenge å holde seg våken da jeg fløy på VATSIM.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder, Werner.

 

Det er helt tydelig og det går klart fram av bildene dine at PMDG har lagt ned fler tusen* timer arbeid i denne kørja.

 

Men dersom jeg absolutt måtte velge en three-holer av den størrelsen, så må det nok bli L-1011! :whistle:

 

*endret fra "hundre" til tusen. Jeg syns å huske at Bill Grabowski overleverte denne til PMDG for.. tja, cirka to år siden - hvis jeg ikke tar feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...