Gå til innhold

Noen få screens av PMDG's MD-11 i FS9


Anbefalte innlegg

MØKK.MØKK MØKKA FLY! :grin:

Fine bilder Jan Henrik!

 

Men jeg personlig liker jeg ikke flyet' date='men vil si gratulerer eller kondulerer til dere som skal fly det i simmen :grin: [/quote']

 

hehe, takker Lars :)

 

er vel greit å få begynne på noe nytt også, lære seg nye systemer og ikke bare fly 747, 757 og 767. Jeg syns McDonnell Douglas flyene er stilige, alt ifra MD-80 til MD-11.

 

Men smak og behag :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MØKK.MØKK MØKKA FLY! :grin:

Fine bilder Jan Henrik!

 

Men jeg personlig liker jeg ikke flyet' date='men vil si gratulerer eller kondulerer til dere som skal fly det i simmen :grin: [/quote']

 

hehe, takker Lars :)

 

er vel greit å få begynne på noe nytt også, lære seg nye systemer og ikke bare fly 747, 757 og 767. Jeg syns McDonnell Douglas flyene er stilige, alt ifra MD-80 til MD-11.

 

Men smak og behag :grin:

 

Jo er enig.Lærte med desverre Wilco Airbus.Men de er jo fulle av bugs.Sid satrs som mangler osv..hyppige ctd,dive of death,på decent osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for kommentarene folkens :)

 

Det er vel ingen tvil om at dette er en av de aller beste flyene som noensinne har blitt lansert for flightsim serien.

 

Bortsett fra et lite problem med nesehjul dørene er dette flyet helt perfekt i min mening, selv om jeg ikke har begynt å operere alle systemene enda.

 

Nå er ikke jeg noen pilot, men når man håndflyr denne doningen så føles det meget realistisk for min del iallelfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...