Gå til innhold

Henting av U.S Coast Guard - Piper Cheyenne IIXL!


Anbefalte innlegg

For drøyt en uke siden fikk vi beskjed om at Cheyennen som var på bestilling til U.S Coast Guard var klar for levering. Pga. teknisk vedlikehold og klargjøring måtte vi avhente flymaskinen på Kodiak basen, nord i Alaska.

Det ble en flott tur på drøyt 2h 15min. Destinasjonen var vår hjemmebase, Sitka!

Det ble noe travelt på denne hente turen, og derfor ingen flere bilder. Men jeg skal love dere at det blir noen oppdrag med denne flymaskinen fremover, så frykt ikke!

Bildet ble tatt på apron, utenfor USCG sin hangar på Kodiak basen.

All ære for malingen som sitter så flott på denne flymaskinen skal Gunnar Van Meeren ha, utrolig flott jobb han har utført her!

 

CGC.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Frode!

 

Jeg har dessverre ikke PMDG 1900C, og har heller ikke så mye tid til painting og FS for tiden. Akkurat nå må jeg nesten konsentrere meg om omtalene som jeg skriver for Dag.

 

Ellers, så er Cheyennepainten laget utelukkende for FS9 versjonen. Dersom du har en mail som kan motta rundt 10MB, kan jeg sende den til deg (send meg i såfall en PM om det......) :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg lager vanligvis bare painter av fly som eksisterer i virkeligheten. Denne USCG painten er ikke reell (USCG har ikke Cheyenne). Modellen fra Digital Aviation er heller kompleks og en stor utfordring å painte.

 

Tror jeg velger å fortsette med å kun laste opp painter som representerer fly som eksisterer i virkeligheten. :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...