Ivar Skaugstad Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 For drøyt en uke siden fikk vi beskjed om at Cheyennen som var på bestilling til U.S Coast Guard var klar for levering. Pga. teknisk vedlikehold og klargjøring måtte vi avhente flymaskinen på Kodiak basen, nord i Alaska. Det ble en flott tur på drøyt 2h 15min. Destinasjonen var vår hjemmebase, Sitka! Det ble noe travelt på denne hente turen, og derfor ingen flere bilder. Men jeg skal love dere at det blir noen oppdrag med denne flymaskinen fremover, så frykt ikke! Bildet ble tatt på apron, utenfor USCG sin hangar på Kodiak basen. All ære for malingen som sitter så flott på denne flymaskinen skal Gunnar Van Meeren ha, utrolig flott jobb han har utført her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Anders Myklatun Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Dette var helt nydelig! Takk for det fine bilde med historie. Skulle gjerne ha sett mer av turen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. januar 2009 Premium Medlem Del Skrevet 3. januar 2009 Flott bilde, heftig flymaskin og glimrende malerabeid av Gunnar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Flott og stemningsfullt bilde Ivar! :grin: Den har nok vært på noen tester for å se om malingen satt godt..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Gunnar: Hadde du orket å laget en USCG-paint som denne til PMDG 1900 C & D til FS9 og? Da ville det nok blitt MYE Alaska-flyging på meg. Dessverre kan jeg ikke painte, da jeg aldri har lært det. Flotte bilder av en flott paint og maskin. Finnes painten til fs9-versjonen av Cheyennen og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei Frode! Jeg har dessverre ikke PMDG 1900C, og har heller ikke så mye tid til painting og FS for tiden. Akkurat nå må jeg nesten konsentrere meg om omtalene som jeg skriver for Dag. Ellers, så er Cheyennepainten laget utelukkende for FS9 versjonen. Dersom du har en mail som kan motta rundt 10MB, kan jeg sende den til deg (send meg i såfall en PM om det......) :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hva med å laste den opp på bibloteket eller AVSIM? Uansett var det en kjempepaint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Vel, jeg lager vanligvis bare painter av fly som eksisterer i virkeligheten. Denne USCG painten er ikke reell (USCG har ikke Cheyenne). Modellen fra Digital Aviation er heller kompleks og en stor utfordring å painte. Tror jeg velger å fortsette med å kun laste opp painter som representerer fly som eksisterer i virkeligheten. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Nja... Er det ikke artig å få prøvd seg på å male en flymaskin uten "mal"? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Dritlekre bilder, begge to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.