Jan Vold Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Nå som vi har en av arten basert på Værnes, så lurer jeg på om det finnes en brukbar utgave til en av de seneste FS-simmene ? Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Captain Sim har en som var originalt laget til FS2000 og patchet til FS2002, men jeg har installert den og brukt den uten problemer i FS9. Vet ikke om de selger den lengre, men er i hvert fall et tips. Siter
Jan Vold Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Tusen takk for tipset! Har ikke PC for nyeste utgave av FS,så dette får jeg se på. PS Hvis noen har egne foto av N911WD,så håper jeg på å se de her. Jan Siter
Inge Jenstad Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Var med en 45-minutters tur fra Roskilde, men piloten var slik en pingle at det egentlig ble en skuffelse. Rollet litt og fløy G-svinger (5,5 G) men ingen loop; - pga av skydekket, i følge piloten. Men man kan da skryte av å ha fløyet jet i det minste. Siter
Clamer F. Meltzer Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Er det en Albatros på Roskilde? Vet om Delfinen der. Eller var det en som var innom? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.