Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halloen!

Synes at jeg skal legge ut noen bilder fra kveldens flight jeg :grin:

Dagens oppdrag var å fly noe cargo fra Kristiansund til Gossen(ENZ7, utenfor Molde), så jeg tok å klargjorte den andre maskina jeg bruker, nemlig en Cessna C208 cargomaster, som vi kjøpte fra DHL, men ennå ikke har rukket å lakkere i våre farger :)

Her er noen få bilder fra turen. Igjen: jeg har nettopp begynt med photoshop, så tips motas gjerne hvis ting ikke er helt ok ;)

Rett etter takeoff RWY25, Kvernberget, med en load på rundt 65%

fsscr073.jpg

Rett før landing på Gossen(vinkel gjør at det ser ut som veldig off centerling, men det ble en bra en ;) )

fsscr083.jpg

På Gossen ble flyet lasta opp til MTOW for å ta en del cargo ned til Sandane(ENSD)

På long final, Sandane(Anda)

fsscr089.jpg

Håper de falt i smak!

Kommenter gjerne ;)

Sindre

www.freewebs.com/moreflyva

Skrevet

Flotte bilder! Må si det var en kreativ destinasjon, Grossen er jo ikke akkurat heftig besøkt må jeg si! :grin:

Samme kommentarer som sist gang, ønsker meg litt mer historie rundt det hele, i tillegg til at du virkelig ikke behøver å ha navnet ditt stemplet på bildene. Ush!

Skrevet

Ser at jeg ikke har kommentert slik jeg sa på fsforums :grin:

Veldig flotte bilder! Kan du hjelpe meg ang. panelet på C208'n? Ingen ting vil funke, ser bare ett tomt panel! Men det var bare etter at jeg installerte de nye teksturene..

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...