Gunnar van der Meeren Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Selv om ikke snøen ligger på bakken i virkligheten, kom julestemningen med en VFR tur i simulatoren. Massevis av snø her - mangler bare julenissen (og reinsdyrene)! :grin: God Jul alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 mega bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Nydelig, Gunnar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Nydelig! Tenkte real med engang jeg så de xP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 flotte bilder gunnar, du skuffer aldri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Kråkenes Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Virkelig vakkert! Kjenner julestemninga, ja! ;o) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 ........... dette var jo helt syyyke bilder, har ikke ord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Rektig go jul til deg og Gunnar. Fly forsiktig i jula då. Husk... minst 15cm ifrå akevitten til stikka :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det skal sies at mens jeg har vært utestengt fra fs.no har jeg kost meg med mange bilder fra dere alle, men å se dette gav meg en liten takknemlig tåre i øyekroken. God jul,Gunnar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Tusen takk for mange fine kommentarer. Det blir en lang romjul i år, og selv om jeg har fullt opp å gjøre, så kunne jeg absolutt tenke meg en MP tur (FS9) eller to. Ellers, så skal jeg nå (endelig) se om jeg får tid til å starte på Cheyennepainten til Ivar. Ha en fortsatt God Jul! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.