Gå til innhold

Siste Braathens omlakeres


Oscar Farias Ramos

Anbefalte innlegg

Syns ikke det er vits å bringe opp diskusjonen igjen' date=' for det ble bare vås og klager og tull av det, så hvis vi ikke tar den [b']krangelen [/b] om vi vil ha det i Braathens farger eller ei, så blir det bra! Men flott hvis denne får stå her.

Sticky?

 

Dette frumet er et diskusjonsforum, som vil si at folk kan si hva de mener om en sak. Dersom du ikke liker det så behøver du rett og slett ikke delta under diskusjonen ;)

 

Begynner å bli en god stund siden den artikkelen kom ut på VG sine sider .Syns det er trist at det siste Braathens flyet har blitt omlakkert og syns SAS kunne beholde 1 - 2 fly i Braathens sine farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke gjort meg opp noen mening angående dette. Men jeg skjønner ikke hvorfor dere mener at SAS skal la Braathens fargene fortsatt være?

Braathens finnes ikke lengre, og det hjelper ikke SAS noe å la Braathens fargene fortsatt være på flyene, klart Braathens var noe for seg selv, og det er en era som er over. Men fortsatt, SAS eier disse flyene og må da få lov til å ha sitt navn og reklame på dem. Istedenfor å la Braathens flyene leve fortsatt, det er ett selskap som ikke eksisterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke gjort meg opp noen mening angående dette. Men jeg skjønner ikke hvorfor dere mener at SAS skal la Braathens fargene fortsatt være?

Braathens finnes ikke lengre' date=' og det hjelper ikke SAS noe å la Braathens fargene fortsatt være på flyene, klart Braathens var noe for seg selv, og det er en era som er over. Men fortsatt, SAS eier disse flyene og må da få lov til å ha sitt navn og reklame på dem. Istedenfor å la Braathens flyene leve fortsatt, det er ett selskap som ikke eksisterer. [/quote']

 

Men allikevel på noen as SAS sine fly så står dt "SAS Braatehens". Var hvertfall det sist gang jeg var på Gadermoen så det er fullt mulig at alle er forandret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette fordi Braathens ble kjøpt opp av SAS og ble da SAS Braathens, i 2002 om jeg ikke tar feil?

Mens ifjor døpte vel SAS Braathens seg om til SAS Norge.

 

Om du tenker slikt, så er det altså 6 år siden Braathens ikke var ett selskap lengre, og nå er det siste flyet omlakkert.

Derfor vil det nok ta like lang tid før SAS Braathens liveryet er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...