Ivar Skaugstad Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 NB! Bildene er uredigerte, foruten levels, påsatt logo og "sort bånd". Føler ikke "lidenskapen" når bildene blir i 800x oppløsning. Håper dere ikke dømmer bildene for hardt. Lørdag dro Norwegian Eagles til Rovaniemi i Finland for å besøke julenissen. Det ble en artig tur, med mye trafikk og dyktige kontrollere hele veien. Trodde jeg hadde tatt ett bilde av trafikken på ServInfo, men dette viser seg å ikke være tilfellet. Tar meg derfor friheten å "låne" ett bilde Lars-Petter Bedin tok. Kvelden min startet på Rovaniemi. Allerende kl. 16 norsk tid hadde det begynt å ta seg opp med trafikk her oppe i kalde nord. Det var ingen konroller online, så stille og behagelig i vinter landet. Snøen lavet ned og sikten var ikke stort å skryte av. Brøytemannskapene hadde stått på hele denne dagen for å holde rullebane og taxebaner fri for snø. Norwegian Eagles hadde avgang fra Gardermoen kl. 19:00 norsk tid. Må si det var en fryd å se så mange flotte Braathens maskiner på holdingpoint. Undertegnede var først i rekken, her på vei mot OMORO FL120. Trygt nede på Rovaniemi med nissens snømenn som sikkerhetsvakter utenfor flymaskinen. Hvem vil vel ikke vokte det norske flagget, nissens VIRKELIGE flaggskip? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Stemningsfult og flott Ivar. Fikk desverre ikke annleding til å være med.Alkoholdige drikke stod på menyen denne Lørdagskvelden..Du skjønner :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Det ble noen kroner i pant her også for å si det slik! Å FYSH! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-Mikkelborg Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Utrolig flotte bilder Håper å få bli med på noe sånt en gang jeg og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander W. Lind Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Fett! Btw, hvilken SQ bruker du? Har SQ4 og den har ingen texturer til flyene =S Alle flyene jeg ser er hvitt med blåe striper.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 nydelig Ivar, var dere nedi hula å eller ? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Takker for kommentarer! Jeg benytter SB3. Det mangler en del texturer der også, men de "gode gamle" samt de største flyselskapene er med. Vi var ikke nedi hulen denne gangen, Nissen var uansett for opptatt til å treffe oss, men han sa vi skulle få en ekstra tanke på julaften. Så det blir artig å åpne pakken under treet! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Har gått gjennom en del screenshots selv nylig, og fant noe fra denne turen, så da poster jeg det heller her. Og ja, jeg vet det begynner å bli en stund siden... :grin: Jeg mener å huske at det var en British Airways 767 som passerte knapt 1000ft over meg mens jeg var i holding et sted over Finland. Det ble etterhvert trangt om plassen i det Finske luftromet. Her har vi begynt med vektorering: Ser dere det andre flyet? Det gjør i alle fall jeg i det jeg får en ny vektor Dagen etter tok jeg turen tilbake til Oslo. Her har jeg nettopp tatt av: Og morgenværet på Gardemoen var ikke så langt unna det vi etterhvert har blitt vant til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Flotte bilder Gunnar! Synes bare det er gøy at man blar opp "gamle" poster. Alltid spennende med ett gjensyn, var en utrolig flott tur vi hadde! Noen som begynner å bli klar for en Norwegian Eagles tur igjen, I know I am! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Iom. at Norwegian Eagles arrangerer JULESTJERNEN 2010 i år, så ønsker jeg å "bump'e" denne tråden for å friske opp minnene over turen vi hadde i 2008. Håper at så mange som mulig har mulighet til å bli med i år også, se VATSIM delen av forumet for mer informasjon! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Husker denne med fryd! Ble en del holding og near incidents,as I recall. Legger ved et par-tre fra denne turen jeg også. Enroute Stolt bærer av det norske flagg! Traffic!! Climb! Det kom en i feil "kjøreretning" mens jeg var i holding at 150 over LEKRA. Nok å gjøre for ATC på approach! Parked og alene for departure back to OSL. Håper det blir like minnerikt i år. Så sett av 18.desember og bli med denne gangen du også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Kjempestemming!!!!! Herlige bilder..Hvilke flytyper er dette?..så jeg en wilco bl.a? ifly? Fantastisk himmel på første bilde, i siste serie?..ser jo ut som nordlys? Hvilken vær-generator? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 9. desember 2010 Premium Medlem Del Skrevet 9. desember 2010 Flotte bilder :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg benyttet PMDG sin B737 på denne turen. Joda, nordlys dukker opp titt og stadig i FS9. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 På min serie, så er det PMDG 737-700. Værgenerator er AS 6.5.teksturer er Flight Environment. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.