Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 BIKF fully staffed!!sjeldent men morro! tok bare ett bilde da jeg var fremme etter tur retur Arlanda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Flott bilde Lars-Petter og sikkert midt i blinkers for deg dette i kveld! :grin: Er det Captain Sim's Boeing 752 du flyr her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Mardahl Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Håper for Lars-Petters del at det er Pss sin. Helt enig foressten, kjempemorsomt når det er på mye kontroll. Blir liksom litt mer stas med turen da. Kjempefint bilde om det er Captainsim eller ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Håper for Lars-Petters del at det er Pss sin.Helt enig foressten' date=' kjempemorsomt når det er på mye kontroll. Blir liksom litt mer stas med turen da. Kjempefint bilde om det er Captainsim eller ikke [/quote'] Stemmer det Vegard.Jeg flyr med PSS 757 ja Tatt kjapt fra vc med dome lights i cocpit på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Oh, har sjelden sett så mange ATC på der oppe... Lars petter: jeg håper at du har telt turene dine fra BIKF til norge ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Flott Lars. da får vi bare krysse fingrene å håpe på at det blir litt mere ATC aktivetet på øya.Har vært dårlige greier det siste året. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Flott Lars.da får vi bare krysse fingrene å håpe på at det blir litt mere ATC aktivetet på øya.Har vært dårlige greier det siste året. Ja,det har du rett i. Jeg har fløyet ufattlig mange ganger i det siste året til og fra sagaøya uten ATC der... Kan vel sjekke antallet flighter på Vataware.Det er MANGE! :grin: Hadde full ATC hele veien til Stockholm med FI307 dagen etter Anders Henriksen og David Brar Unnarson tok C1. Det var kult.3 Timers flight,"halve" Atlanter`n med full ATC dekning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.