Gå til innhold

Forslag til avstemning: Årets VA!


Andreas Skotner

Anbefalte innlegg

Jeg har ett forslag som Dag kunne lagt ut på fremsiden. Stemme over årets VA 2001. Det burde jo vært en fast tradisjon vert år.

Besøkende her på sidene sender inn nominasjoner som det skal stemmes over, så kjører man en hvis periode med stemming. Moro [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Synspunkter? (Ja, er klar over at jeg står bak VNoAF. Tror ikke VNoAF stiller sterkt her, men moro med en slik "pris").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mange stemmer det VA som man selv er med i er helt klart, og fint med mange positive retninger mot VNoAF her, men er enig med noen i det å se på fremgang.

Personlig ser jeg virkelig opp til innsats i helt andre VA enn hva jeg selv er i, og i en slik posisjon ville jeg nok stemt annerledes. Hva med VCA som til alle tider klarer å holde populæriteten opp så til de grader? Ett VA som er skikkelig etablert i miljøet og som har gjort stort for mange i LANG tid.

Hva med Virtual Widerøe. Ett VA som lenge var dødt, men som i den senere tid har skutt fart og spesielt i år 2001. En suveren kandidat for en slik avstemning.

Virtual Braathens ikke minst som enkelt og greit og har banet seg gjennom markedet i skuddhastighet i år 2001 og skapt ett enormt grunnlag.

Jeg følger en del med på andre VA og hva dem driver med, og sitter ofte med store øyne ovenfor andre VA.

Så jeg mener at man ofte burde "se litt lengre" enn bare hvilket VA man selv er med i.

Men men... skjønner at dette er vanskelig å gjennomføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv med i VCA.

Men at jeg hadde stemt VCA er ikke bare fordi jeg er ansatt der. Når jeg meldte meg inn i et VCA så hadde eg lenge sett på forskjellige VAer og meldte meg inn i det som eg likte best og som passet best til meg. Men samtidig så har jeg stor respekt for mange andre selskaper og det hender jeg blir litt "misunnelig" på andre og det som skjer i andre selskap.

At mange ville ha stemt på sitt VA er vel fordi at de meldte seg inn i det selskapet som de syntest var best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...