Mateusz Kostrzewa Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Da har jeg funnet fram Fraps igjen, og resulatatet ble slik. Dette er en innflygning til JFK, som jeg selv har opplevd fra klappsete på en 767 påsken ifjor, det var en kjempeopplevelse [video:youtube]ScEgLK2jEp4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Nydelig film! Fin landing var det og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Stilig!Men jeg liker lydene fra flyet bedre enn musikk :grin: Heftig turn til final. Er vel bare 3 nm lang den final approachen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Nice!! Ser du har litt sidevind under landing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Larssen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Kjempefin film dette, hva er forresten musikken ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 En flott film og et lekkert flyplasscenery der Mateusz! Så ut som en kald nordavind over New York du fikk bryne deg på under landingen der, men du kom deg jo fint ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Kjempefin film dette' date=' hva er forresten musikken ?? [/quote'] Red Hot Chili Peppers - Snow(Hey oh) Nydelig film Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mateusz Kostrzewa Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Takk takk folkens! Til å beynne med så skulle det egentlig være med lyd fra flyet, men av en eller anna grunn så vil ikke fraps ta opp lyd fra FS, den tar lyd fra mic'en av alle ting. Jeg har prøvd meg litt fram med de innstillingene det er mulig å forandre på, men det hjalp ikke. Noen som har noen tips der? Det er versjon 2.7.2 forøvirg jeg har... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Larssen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 men av en eller anna grunn så vil ikke fraps ta opp lyd fra FS' date=' den tar lyd fra mic'en av alle ting. Jeg har prøvd meg litt fram med de innstillingene det er mulig å forandre på, men det hjalp ikke. Noen som har noen tips der? Det er versjon 2.7.2 forøvirg jeg har... [/quote'] Har samme problem som deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.