Gå til innhold

Norwegian snek i landingskøen


Timmy Brandt

Anbefalte innlegg

Avsikt eller olycka?

Min mening er att det störste problemet kan tenkes er att idiotiskt byråkrati sinker Norwegian.

Slot tidene var på plass, men ikke i bruk, dvs Sterling slutta å fly.

Helt ok å la förste intresserte flyselskap ta over slot tider uten tullete byråkratisk problem.

 

Så får vi se hvor mange som tror det er samme som å lande uten klarering fra tårnet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre Rolf Arne, for da trenger jeg kanskje ikke skamme meg over å ikke lenger forstå fly-nyheter for massene på VG.no helt. :blush:

 

Altså, har disse flyene stadig vekk dukket opp unameldt som julekvelden på kjærringa i morgenrushen, og landet uten tillatelse...

heh, nei det har de vel ikke, men fint hvis noen gidder og teskje-forklare dette for en utenforstående PNF som meg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, er ikke helt expert, men ganske pålest.

Slot tider handler om å planlegge dagen på en flyplass, har egentlig ingen ting med det arbeid som flygelederne gjör fra minutt till minutt, det ligger mye lengre fram i systemet.

som du kan lese i VG

 

"Norwegian skylder på svikt i rutinene og mangelfull kvalitetssikring i forbindelse slotbytter med den nå konkursrammede samarbeidspartneren Sterling."

 

Så her handler det bare om byråkrati.

Det har egentlig ingen ting med flygeledere å gjöre, bare en "liten" detalj i planleggningen av det daglige flyt på en flyplass, og merk att slot tidene var ledige (tror jeg) men ikke formelt flytta over fra Sterling till Norwegian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...