Jon Berg Jørgensen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Noen som vet hva det kan komme av? PS: Bare så det er klart; det endrer seg ikke når man slår på masteren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Skulle väl kanske stått "master is ALWAYS off". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 eller "check that master is off when leaving" hadde blitt litt surret i hode hvis d hadde ståt i mitt fly(hvis jeg hadde hatt et) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har du begynt å fly Pawnee, Jon? Det er vel LN-NTH det der. Blitt slept av den et par ganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 LN-NTH ja, har tatt utsjekk på den og skal ta slepeutsjekk over nyttår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det må jeg si, bra jobba! Tok du halehjulsutsjekk på Cub, eller? Du må vel også fly litt seilfly, kommet i gang med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Tok utsjekk på å fly med halehjulet på rett sted i LN-ACL på kjeller. Er snart klar for oppflyvning på seilfly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Du lå jo merke til det, målet er vel oppnådd. Kan vel godt betegnes som en "constant reminder", men litt snodig formulert var settningen dog. Merker det er lenge siden jeg har sett en godt brukt flymaskin, skepsisen er på plass... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T F Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Tok utsjekk på å fly med halehjulet på rett sted... Ville blitt bekymret om halehjulet ikke var i på rett sted (tech. problem?)... Jeg ville også blitt bekymret om jeg ikke fant nesehjulet der det skulle være... Hilsen T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Det er jo noen som driver og dytter halhjulet foran seg. Står i boka fra pilotforlaget om halehjulsflyging. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det er muligens fortsettelsen på nødsjekklista for motorbrann? Siste item? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.