Einar Kristiansen Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hei. Hadde min andre testflight av Wilco sin 737 i går. Turen gikk fra Tromsø til Bodø i en vakker soloppgang. Hadde ikke noen plan å ta bilder men etter å ha kravlet meg over Klemmartinden møtte vi soloppgangen,her var det bare å ta frem kameraet. On ILS rwy 25,det blåser friskt i Bodø 270/23G34 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartan berg Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Nice 737... fsx?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Flotte bilder Einar! Vi lever i ett flott land, selv i simulatoren kan dette dokumenteres. Forøvrig en flott paint VCA har fått, likte enkelheten i den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Utrolig flott Stilig den innflygingen til Bodø, det må jeg prøve en gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Takk..Takk.Dette er fra FS9. Jeg har ploblemer med at ikke alle bildene vises i mine innlegg.Må gudene vite hva det kan være:confused: Det skal være totalt 10 bilder så trykk på reload knappen i explover hvis ikke alle vises. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Flotte bilder dette her. En del av disse sol/måne/landskaps- bildene fra FS er jo nesten bedre enn virkeligheten... :grin: Alle bilder vises fint her i alle fall Einar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.