Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Har flyttet meg til den andre sida av kula, og tar ikveld en tur fra YPAD til YMHB på Tasmania. Lot MD´en stå, greit å ta noen runder i Boeing glass også Et bilde fra simroutes. Her etter takoff fra RW23. Sett fra tårnet, rene akvarellen Litt wingviews på vei opp til climb, AU Blue installert. Skyer og farger er noe jeg har eksperimentert litt med i FEX. Masse muligheter, kanskje en smule fargerik denne varianten Her er noen fler fra descent, innflyging og landing: Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Nydelig, for en grafikk. Siter
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Takker for det FEX er Flight Environment X, og fåes kjøpt på flight1.com. Er kort og godt bedre texturer for vann, himmel og skyer. Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 For noen bilder, men overrasker meg ikke egentlig. Har AU Blue selv, og har bestemt meg for å flytte ned hit ei stund jeg og. Sceneryet til FTX er onanerbart. Siter
Stian Rolandsen Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Sceneryet til FTX er onanerbart. Ja, jeg er dødssliten etter over et år med beta-testing.... Nydelige bilder, flott å se at du stortrives down under igjen. Siter
John Fredrick Abellera Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Hey! Er så å si ganske ny med FS og prøver bare å lære mer og mer for hver dag. Lurte på om det virkelig er så bra grafikk når du spiller spillet? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.