Ole-Jørgen Søberg Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Kom over denne i "lokalavisa". Her var det mange billige godbiter om noen måtte ønske. Jeg kjenner ikke Simon, men legger dette ut for han siden han ikke er medlem på forumet (så langt jeg kan se). VOL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hadde ikke lite stikker han der, men har både X52 og X52 pro..? Og hva var det med de brenne cdene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Kjenner ikke selgeren som jeg har skrevet så du får sende han en e-post. Adressen ligger i annonsen. Ser ut fra bildene at det meste (om ikke alt) av software ligger i originalesker. 50 kr for MJC DHC8 må vel betegnes som et røverkjøp og FSX deLuxe er jo heller ikke så høyt priset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Johannessen Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Så veldig mye bra her. Men håper noen kan gi meg en pekepinn på ka eg bør kjøpe her. Men ja. Skeptisk til disse dvd platene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Var veldig mye bra her! Merkelig at han hadde to X52, og to med rudders, pluss masse brennecder..! Men billig var det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg har kjøpt CH pedalene for 525 kr inkl frakt så jeg er veldig spent på hvordan dette går hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg var for sent ute til Saitek pedalene og throtlen fra CH. Jaja, ikke rart med de prisene der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.