Lars Nigardsoy Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Tok noken stemnigsfulle bilder fra en flytur i flyet BAE Hawk T1 fra skysimm. Beklaga for rød tekst på noken av bildene, men det viser i alle fall pingen eg har strevd med å oppnå i det siste.. Fin soloppgång etter takeoff Flyr mot Flesland i hard vind enkelte plassar ILS approach runway 17 På glideslope Rett før tuchdown Slakker ned Scenery fra Cloud9 [demo versjon på 7min] Taxiing til parkering Takk, og en liten komentar er verdsatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 UTfyldige bilder:D Pent fly. Gjeldende FRamse. Hvordan kan jeg sette sånn at jeg får Unlimited Frams locked på FS9? Akk nå står min på Lcoked 25 FPM.og den framser hele tiden 24,9:D Men jeg vil ha mer:D? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Flytt slideren under Target frame rate helt til høyre (Unlimited) Aleksander. Denne får fram under Settings - Display Flotte bilder av et tøft fly Lars! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 UTfyldige bilder:D Pent fly. Gjeldende FRamse. Hvordan kan jeg sette sånn at jeg får Unlimited Frams locked på FS9? Akk nå står min på Lcoked 25 FPM.og den framser hele tiden 24' date='9:D Men jeg vil ha mer:D? [/quote'] Jeg vet ikke om det har noe å si for ytelsen, så det må du nesten få fra noen andre, men du er klar over at om du har 70 eller 40 fps, så merker du ikke noe endring? 25 ligger på nivå med en vanlig film, og skal være sånn at vi ikke oppfatter det som "enkeltbilder" lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.