Vegard Mardahl Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hei ! Dette er da mitt andre forsøk på å redigere bilder, føler kanskje at de ble overredigert. Uansett, kjører bilder fra Princess Juliana og St.Barthemly. Anyways, her er de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Virkelig stilige bilder! Bedere redigering en meg :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Driiit fine bilder, fortsett med sånne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Rett og slett helt nydelig Vegard! Det første er favoritten og kunne vært fra virkeligheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ja, veldig flotte bilder dette! Du begynner å få draget på dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Flotte vilder, virkelig nydelig.. Ser det er flere som trekker snuten mot sør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Mardahl Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Tusen takk for trivelige kommentarer, det settes pris på. Trekker mot sør som andre småfugler/småfly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det første bildet var veldig bra, fekk ein real følelse av det Men det andre vart altfot mykje blur på, såg veldig kunstig ut. Resten er sikkert også bra, men scrollinga gikk fortare og fortare etter kvart. Prøv å konsentrer deg om 3-5 bilde, då er det mykje lettare å få kommentarar. Gjerne også ein liten kommentar om kva du ville oppnå med redigeringa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Mardahl Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Tusen takk liker å få litt tilbakemelding på bildene og forstår hva du mener. Grunnen til at jeg legger ut bilder er jo for å få kritikk så jeg kan lære av mine feil. Det jeg prøver å oppnå er jo som sagt å få det mest mulig likt real, men synes ikke jeg lyktes like godt denne gangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Syns det var mange fine bilder jeg 2-3 bilder som var litt for mye blur på, men...klarer ikke redigere så bra selv så skal ikke klage for mye hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.