Per-kristian Jensen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hei Hei! Da skal jeg endelig ha min Approach OTS på Gardermoen! Dette skjer Søndag 9 November fra klokken 2000 til 2100 Norsk tid. (1900-2000z). Håper på masse trafikk! Kan forøvrig anbefale å fly innom Gøteborg en tur, enten til eller fra Oslo ettersom Thomas Eklund skal ha sin CPT da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Skal prøve å få til en tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 ah mitt i robinson jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det hadde jo vært både hyggelig og høflig Per hvis du spurte han som hadde booket posisjonen for nesten 2 uker siden, om det var greit at du tok en time av reservasjonen hans for å gjennomføre OTS. Hvem er mentoren din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 *slett* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 La ikke merke til at du hadde booket fra før Rolf, min mentor er Daniel Larsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Har snakket med Daniel og OTS fortsetter som planlagt fra 1900z til 2000z. Skal se om jeg ikke kan dukke opp som noe VFR eller lignende så det ikke blir så enkelt for deg Per Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 På grunn av en del feil under OTSen så besto jeg ikke. Men! Vi prøver igjen! Da skal jeg altså ha Approach OTS på Gardermoen i Morgen Tirsdag den 11 November, fra klokken 20:00 til 21:00 Norsk tid. (19-20Z). Så håper jeg at jeg består denne gangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg logger på en time i forkant (kl. 19) for å trekke litt trafikk, og hopper så ned på TWR idet OTS-en begynner. Dessuten kommer jeg til å holde APP åpen til kl. 23. Det vil si kontinuerlig dekning av ENGM_APP fra 19 til 23 norsk tid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Gratulerer med App PK! Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Gratulerer! Men du gikk glipp av den UPS 757 cargoen som tok en lowpass,med en sliten pilot ombord senere på kvelden! :grin: :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.